50.256Rang i Norge
10.762.083Verdens-rangering
Sider lest per måned | < 300 | |
Besøk per måned | < 300 | |
Verdi per besøkende | kr 0,34 | |
Estimert verdi | kr 5.176,71 | |
Eksterne lenker | 17 | |
Antall sider | -- |
Sist oppdatert: 29.04.2024 . Estimert data, vennligst les ansvarsfraskrivelsen.
Innhold
www.Nga.no
Emner: Om Nga, Strategisk Plan, Lover, Gressforum, Abonnement Gressforum, og Firma.
- Populære Sider
- nga.no Reetablering av død green etter vinteren
- phang.nga.no NGA
- nga.no NGA
- nga.no NGA
- Lenker inn
- tromsogolf.com Tromsø Golf
- reinhardt.no Reinhardt Maskin
- kristtornskogengolf.no Kristtornskogen Golfpark » Nyheter
- gaf.no GAF - GAF
- Lenker ut
- imjelt.no www.imjelt.no - Pitch & Putt - Imjelt Gård - Drammen - Golf
- gronmogk.no Grønmo Golfklubb - Velkommen
- utsikten.no Golf, golfreise | Golfpark Utsikten | Utsikten.no
- hako.no Velkommen til Hako Ground & Garden AS
Server Sted | |
Webhuset As Dedicated Bergen Norge 60.39, 5.32 |
Det hostes av Webhuset As Dedicated Bergen, og bruker Apache/2 nettserver. Programmeringsspråkmiljøet er PHP/5.3.2-1ubuntu4.5. Det er 2 navneservere, altså ns.datacenter.no, og ns2.datacenter.no.
IP: 81.27.41.156
Drevet av: PHP/5.3.2-1ubuntu4.5
Web Server: Apache/2
Encoding: utf-8
PING www. (81.27.41.156) 56(84) bytes of data. | |
64 bytes from 81.27.41.156: icmp_seq=1 ttl=53 | 152 ms |
64 bytes from 81.27.41.156: icmp_seq=2 ttl=53 | 152 ms |
64 bytes from 81.27.41.156: icmp_seq=3 ttl=53 | 152 ms |
--- www. ping statistics --- | |
3 packets transmitted, 3 received, 0% packet loss, time 1998ms | |
rtt min/avg/max/mdev = 152.386/152.416/152.467/0.452 ms | |
rtt min/avg/max/mdev = 152.386/152.416/152.467/0.452 ms |
Et ping sendt til serveren angir tiden 152 ms.
Server klargjøring | |
Date: | -- |
---|---|
Server: | Apache/2.2.14 (Ubuntu) |
X-Powered-By: | PHP/5.3.2-1ubuntu4.5 |
P3P: | -- |
Cache-Control: | private, must-revalidate |
Set-Cookie: | -- |
Set-Cookie: | -- |
Vary: | Accept-Encoding |
Transfer-Encoding: | chunked |
Content-Type: | text/html; charset=UTF-8 |