Gruppebloggiktforlaerere.blogspot.com
Gruppebloggiktforlaerere er rangert som 111.905 i Norge. 'Gruppeblogg for studenter på IKT for lærere.'
111.905Rang i Norge
--Verdens-rangering
Sider lest per måned | < 300 | |
Besøk per måned | < 300 | |
Verdi per besøkende | -- | |
Estimert verdi | kr 3.741,83 | |
Eksterne lenker | 2 | |
Antall sider | -- |
Sist oppdatert: 29.04.2024 . Estimert data, vennligst les ansvarsfraskrivelsen.
Innhold
www.Gruppebloggiktforlaerere.blogspot.com
Emner: Internasjonalt Samarbeid, Digital Tavle, og The British Isles.
- Populære Sider
- gruppebloggiktforlaere.. Gruppeblogg for studenter på IKT for lærere: Salaby.no
- gruppebloggiktforlaere.. Gruppeblogg for studenter på IKT for lærere: Second life
- gruppebloggiktforlaere.. Gruppeblogg for studenter på IKT for lærere: Digital fortelling
- gruppebloggiktforlaere.. Gruppeblogg for studenter på IKT for lærere: Felles fremlegging ..
Server Sted | |
Google Inc. California USA 37.300275, -93.339844 |
Dets IP-nummer er 74.125.227.42. Google Inc. California er hvor serveren GSE finnes.
IP: 74.125.227.42
Web Server: GSE
Encoding: utf-8
PING blogspot.l.google.com (74.125.225.106) 56(84) bytes of data. | |
64 bytes from ord08s08-in-f10.1e100.net (74.125.225.106): icmp_seq=1 ttl=56 | 14.9 ms |
64 bytes from ord08s08-in-f10.1e100.net (74.125.225.106): icmp_seq=2 ttl=56 | 10.9 ms |
64 bytes from ord08s08-in-f10.1e100.net (74.125.225.106): icmp_seq=3 ttl=56 | 11.9 ms |
--- blogspot.l.google.com ping statistics --- | |
3 packets transmitted, 3 received, 0% packet loss, time 2000ms | |
rtt min/avg/max/mdev = 10.999/12.665/14.998/1.699 ms | |
rtt min/avg/max/mdev = 10.999/12.665/14.998/1.699 ms |
14.9 ms er tiden gitt ved en pingtest.
Server klargjøring | |
Content-Type: | text/html; charset=UTF-8 |
---|---|
Expires: | -- |
Date: | -- |
Cache-Control: | private, max-age=0 |
Last-Modified: | -- |
ETag: | "9d610a77-4f84-44d3-8e8d-8c79102775ec" |
X-Content-Type-Options: | nosniff |
X-XSS-Protection: | 1; mode=block |
Server: | GSE |
Transfer-Encoding: | chunked |