frame.jpg

Vi designer suksessrike merkevarer som samler investorer, ansatte og kunder rundt et meningsfullt formål.

 

Arbeider

Uortodoks. Rolig. Modig.

by Stinessen

 
 

Engasjement gjennom historiefortelling

Grieg Group

Next Generation Green Fuel

North Ammonia

 
Pakketeip med ArtBird logo over pappeske

Making art accessible to people of all personalities

ArtBird

Sporveien logo over bilde av Oslo med en rød buss i forgrunnen

Å bringe byen og menneskene i den nærmere hverandre

Sporveien

 
 

Med inspirasjon som utgangspunkt for alt

Expo Nova

Ny drakt og et tydelig konsept til en folkekjær merkevare

Narvesen

 
  • “Vårt samarbeid med Mission har tilført oss et nytt fokus. Resultatet er en mer positiv kundeopplevelse, en klar ledelse og sterk vekst.”

    Stian Breivik – Kategori- og markedsdirektør, Reitan Convenience

  • “Det å tilby en helhetlig kundeopplevelse under ett tak har lenge vært en drøm. Takket være Harald Lode og Mission har vi en butikk som inspirerer eksisterende så vel som nye kunder, og vi kan glede oss over en stor vekst i totalt antall besøkende.”

    Andreas Madshus – Daglig leder og eier, Expo Nova

  • “Jeg vil påstå at formålet vårt sammen med en spisset visjon ikke bare gjorde navneendringen lettere, men at det også styrket samarbeidet i hele alliansen, og bygget en tro på vårt nye navn og den rollen vi har både overfor hverandre og vis à vis kundene.”

    Ole Rølvaag –Direktør strategi & innovasjon, Eika

  • “Det viktigste for oss er den interne stoltheten i BAMA Storkjøkken etter arbeidet vi har hatt med Mission”

    Bent Andersen — Konserndirektør, BAMA

Kunnskap

E-bok om merkevarestrategi. Designet som en fysisk bokformat.

Uten strategi skjer det ikke noe med merkevaren din

E–bok

E-bok innen retail branding. Lilla design i bokformat.

Fornyelse av butikker for en digital tidsalder

E–bok

Artikkel om å bedre kundeopplevelsen gjennom digital utvikling og design av identitet.

Hvordan vinne over konkurranse fra nettet ved å bruke design?

Kunnskap

 

Point of purpose

Etter mer enn 20 års erfaring i å lede merkevareprosjekter, avdekker Bård Annweiler hvor viktig purpose er for merkevarer med suksess i boken Point of purpose.

Lær mer og kjøp boken her

La oss skape noe magisk sammen!