KnowledgeGroup - Kurs i Oslo sentrum - Microsft 365 kurs

Best practice kurs i
Microsoft 365 og Adobe

Kurs i Oslo sentrum, hos dere eller via Teams

Delta på AI-seminar – bli en mester i Copilot for Microsoft 365!

Vi har gleden av å invitere deg på vårt nye AI-seminar «Bli en mester i Copilot for Microsoft 365»!

Lær hvordan du bruker den revolusjonerende AI-tjenesten Copilot for Microsoft 365 til å spare timevis av arbeid i Teams, Excel, PowerPoint, Word og Outlook. Du får en hel dag med verdifulle tips, triks og praktiske eksempler. Seminaret holdes tirsdag 18. juni på Hotel Opera i Oslo sentrum.

Les mer og meld deg på nå!

Microsoft Copilot revolusjonerer arbeidsdagen

Etter å ha testet ut Microsoft 365 Copilot siden desember, er vi forbløffet og imponert.

Copilot vil revolusjonere arbeidsdagen for kontorarbeidere, i samme grad som datamaskiner på 80-tallet, og nå er det tilgjengelig for alle.
Les mer og forstå hvorfor.

Delta på AI-seminar – få superkrefter på kontoret!

Vi har gleden av å invitere deg på AI-seminar tirsdag 28. mai på Hotel Park Inn i Oslo sentrum!

Sammen med Microsoft viser vi deg hvordan AI og Microsoft Copilot gir dere superkrefter på kontoret og sparer ansatte for timevis av arbeid, samt hva som må til for at det skal bli en suksess.

Les mer og meld deg på nå!

Gratis opplæringsvideo – viktige endringer i nye Teams

Ikonet til nye Teams

Har du tatt i bruk den nye og forbedrede versjonen av Teams? (om ikke vil det skje i januar, februar eller mars). Vår julegave til deg er en opplæringsvideo og artikkel som dekker de viktigste endringene i nye Teams😊 Del den gjerne med dine kollegaer.

Dere lagrer vel ikke arbeidsdokumenter i OneDrive?

En virksomhet der ansatte lagrer arbeidsdokumenter i OneDrive

Lagrer og deler du eller kollegaer arbeidsdokumenter i OneDrive?
Alt dette innholdet blir automatisk slettet og forsvinner når en ansatt slutter! Flere norske virksomheter har lidd store tap på grunn av ansattes feil bruk av OneDrive. Så ikke gå i OneDrive-fella dere også! Les og se vår video av hva utfordringen med bruk av OneDrive innebærer, samt best practice innen lagring og samarbeid i Microsoft 365!

Kurs i praktisk bruk av kunstig intelligens på kontoret

Kunstig intelligens (KI/AI) utvikler seg i stort tempo, og bruksmulighetene er tilsynelatende uendelige. Lurer du på hvordan dere kan bruke KI til å jobbe mer effektivt med vanlig kontorarbeid? Og hvordan dette påvirker deg og dine kollegaers arbeid?

Med tjenester som Bing Chat Enterprise, ChatGPT, DALL-E, m.fl., ligger alt til rette for å ta i bruk muligheten som KI gir allerede i dag! (samt Microsoft Copilot når dette lanseres)

På kurset Jobb smart og effektivt med kunstig intelligens lærer du å benytte KI-tjenester for å øke produktiviteten. Målet er å vise hvordan KI kan brukes til praktisk kontorarbeid. Dette inkluderer valg av tjenester, oppsett, riktig formulering og gode eksempler på bruk. Det du lærer vil være nyttig uavhengig av din foretrukne KI-tjeneste, da disse er laget over samme lest.

Ta del i denne revolusjonerende endringen i hvordan kontorarbeid kan utføres – meld deg på kurset nå!

Er chat i Teams blitt kaotisk?

Viser hvor kaotisk det kan bli når man flytter samarbeidsdialog fra e-post over til chat.

Opplever du også at «en-til-en chat» og «gruppechat» i Teams er blitt kaotisk, forstyrrende og tidkrevende? Det var aldri meningen at man skulle flytte samarbeidsdialog på e-post over i «en-til-en chat» og «gruppechat» i Teams. Les mer om hvorfor chat blir kaotisk og hva du kan gjøre for å løse problemet!

Fra kaos til kontroll med team i Teams

Få kontroll på deres team i Microsoft Teams.

Har dere tatt i bruk team i Teams, men opplever at det er blitt mer kaotisk enn noen gang før? Eller har planer om å ta det i bruk og ikke ønsker å feile? Les mer i denne artikkelen og/eller meld deg på 2-timers kurset Fra kaos til kontroll med team i Teams!

Hvordan jobbe strukturert med oppgaver i Microsoft 365

Lær å jobbe strukturert med oppgaver.

Gir eller mottar du oppgaver muntlig, på møter, via e-post, chat, etc.? Veldig mange sliter med å organisere og jobbe strukturert med slike «frittstående» oppgaver. Både de som initierer oppgaven og de som skal løse den. I denne artikkelen lærer du mer om hvordan To Do og Planner i Microsoft 365 kan brukes til å organisere og strukturere oppgaver på en god måte, samt hvilke scenarioer de to oppgave-verktøyene passer for.

Hybridmøter og din presentasjon digitalt

Lær hvordan man lykkes med hybridmøter

Sjekk ut hvordan dere kan gå frem for å lykkes med hybridmøter i deres organisasjon, samt hva du kan tenke på om du ønsker å presentere deg selv proft på digitale møter. Vi viser dere best practice!
Hvordan lykkes med hybridmøter | Hvordan man blir presentert digitalt

Hjemmekontor? Slik kommuniserer du effektivt i Microsoft Teams