-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Golf gen. 7 avslørt
Det er ikke mer enn tre år siden Volkswagen lanserte dagens Golf, den sjette i rekken. Men her er beviset for at utviklingen av neste generasjon allerede er godt i gang.
Dagens Golf var langt fra en helt ny bil. Selv om den bærer betegnelsen Golf VI har den med seg plattform og mange komponenter fra forgjenger, Golf V. Dermed er det ingen stor overraskelse at nok en Golf er under utvikling.
Denne prototypen er knipset under testing i USA, og vår fotograf var rask på labben mens VW-staben var i ferd med å lesse opp prototypen på en lukket lastebil.
Den neste Golfen blir lavere og lenger enn dagens modell og skal bygges på en ny plattform med kodenavn MQB. Den blir rommeligere med mer plass til passasjerer og bagasje.
Bildene viser en tredørs GTI, og med på testen hadde Volkswagen også en Audi S3 som benchmark.
Nye Golf kommer selvsagt også i 5-dørs utgave med et rikholdig utvalg av drivlinjer, deriblant både el- og hybrid. Trolig vises den første gang offentlig mot slutten av 2012, med salgsstart tidlig 2013.
Våre illustratører har manipulert seg frem til bilens utseende basert på spionbilder og tips fra sentrale kilder hos Volkswagen.