SlideShare a Scribd company logo
1 of 12
Download to read offline
HANDEL |INDUSTRI |LOGISTIKK |DISTRIBUSJON |EIENDOM |FINANS,[object Object]
NFDS (50 %),[object Object],Axfood AB (10,1 %),[object Object],Sparebanken SMN (8,8 %),[object Object],Spaceworld(97 %),[object Object],Reitan Eiendom,[object Object],REMA 1000,[object Object],Reitan Servicehandel,[object Object],Uno-X Gruppen,[object Object],    Reitan Eiendom,[object Object],Uno-X,[object Object],E.C. Dahls Eiendom,[object Object],REMA 1000,[object Object],Narvesen,[object Object],REMA Eiendom,[object Object],Pressbyrån,[object Object],Reitan ,[object Object],Eiendomsudvikling,[object Object],7-Eleven,[object Object],YX Eiendom,[object Object],NordiskeHandelsparker,[object Object],        (35%),[object Object]
Heading,[object Object],Reitangruppen skal bli kjent som Skandinavias mest verdidrevne selskap,[object Object]
Heading,[object Object],Vi rendyrker bedriftens forretningsidè,[object Object],Vi holder en høy forretningsmoral,[object Object],Vi skal være gjeldfri,[object Object],Vi skal motivere til vinnerkultur,[object Object],Vi tenker positivt og offensivt,[object Object],Vi snakker med hverandre – ikke om hverandre,[object Object],Kunden er vår øverste sjef,[object Object],Vi skal ha det morsomt og lønnsomt,[object Object]
Heading,[object Object]
Omdømmedagen 2010: Ole Robert Reitan og Solfrid Flateby, Reitangruppen
Omdømmedagen 2010: Ole Robert Reitan og Solfrid Flateby, Reitangruppen
Omdømmedagen 2010: Ole Robert Reitan og Solfrid Flateby, Reitangruppen
Vi rendyrker bedriftens forretningsidè,[object Object],Vi holder en høy forretningsmoral,[object Object],Vi skal være gjeldfri,[object Object],Vi skal motivere til vinnerkultur,[object Object],Vi tenker positivt og offensivt,[object Object],Vi snakker med hverandre – ikke om hverandre,[object Object],Kunden er vår øverste sjef,[object Object],Vi vil ha det morsomt og lønnsomt,[object Object]
KONSISTENSogBEGEISTRING,[object Object]
Omdømmedagen 2010: Ole Robert Reitan og Solfrid Flateby, Reitangruppen
HANDEL |INDUSTRI |LOGISTIKK |DISTRIBUSJON |EIENDOM |FINANS,[object Object]

More Related Content

More from Apeland

Omdømmedagen 2012: Arne Johannessen "Hvor langt skal medarbeiderne være lojal...
Omdømmedagen 2012: Arne Johannessen "Hvor langt skal medarbeiderne være lojal...Omdømmedagen 2012: Arne Johannessen "Hvor langt skal medarbeiderne være lojal...
Omdømmedagen 2012: Arne Johannessen "Hvor langt skal medarbeiderne være lojal...Apeland
 
Omdømmedagen 2012: SAS, Eivind Roald "Når omdømmet måles 1000 ganger hver dag"
Omdømmedagen 2012: SAS, Eivind Roald "Når omdømmet måles 1000 ganger hver dag"Omdømmedagen 2012: SAS, Eivind Roald "Når omdømmet måles 1000 ganger hver dag"
Omdømmedagen 2012: SAS, Eivind Roald "Når omdømmet måles 1000 ganger hver dag"Apeland
 
Omdømmedagen 2012: Resultater RepTrak Norge
Omdømmedagen 2012: Resultater RepTrak NorgeOmdømmedagen 2012: Resultater RepTrak Norge
Omdømmedagen 2012: Resultater RepTrak NorgeApeland
 
Reputation in Real Time
Reputation in Real TimeReputation in Real Time
Reputation in Real TimeApeland
 
Navigating the reputation economy
Navigating the reputation economyNavigating the reputation economy
Navigating the reputation economyApeland
 
Vinmonopolet - Norges beste omdømme
Vinmonopolet - Norges beste omdømmeVinmonopolet - Norges beste omdømme
Vinmonopolet - Norges beste omdømmeApeland
 
Hvem har Norges beste omdømme og hvorfor?
Hvem har Norges beste omdømme og hvorfor? Hvem har Norges beste omdømme og hvorfor?
Hvem har Norges beste omdømme og hvorfor? Apeland
 
Kommunikasjon når det stormer
Kommunikasjon når det stormerKommunikasjon når det stormer
Kommunikasjon når det stormerApeland
 
Hemmeligheten bak folkefesten
Hemmeligheten bak folkefestenHemmeligheten bak folkefesten
Hemmeligheten bak folkefestenApeland
 
Gamle synder i ny drakt
Gamle synder i ny draktGamle synder i ny drakt
Gamle synder i ny draktApeland
 
Hva kan vi lære av årets omdømmemåling?
Hva kan vi lære av årets omdømmemåling?Hva kan vi lære av årets omdømmemåling?
Hva kan vi lære av årets omdømmemåling?Apeland
 
Unikt samarbeid med et unikt lag
Unikt samarbeid med et unikt lagUnikt samarbeid med et unikt lag
Unikt samarbeid med et unikt lagApeland
 
Hvordan kan vi best forberede oss på kriser?
Hvordan kan vi best forberede oss på kriser?Hvordan kan vi best forberede oss på kriser?
Hvordan kan vi best forberede oss på kriser?Apeland
 
Omdømmedagen 2010: Tone Lien og Ingunn Rønningen Kleven, Birkebeinerrittet
Omdømmedagen 2010: Tone Lien og Ingunn Rønningen Kleven, BirkebeinerrittetOmdømmedagen 2010: Tone Lien og Ingunn Rønningen Kleven, Birkebeinerrittet
Omdømmedagen 2010: Tone Lien og Ingunn Rønningen Kleven, BirkebeinerrittetApeland
 
Omdømmedagen 2010: Geir Olav Opheim og Nina Sundquist, Nortura
Omdømmedagen 2010: Geir Olav Opheim og Nina Sundquist, NorturaOmdømmedagen 2010: Geir Olav Opheim og Nina Sundquist, Nortura
Omdømmedagen 2010: Geir Olav Opheim og Nina Sundquist, NorturaApeland
 
Omdømmedagen 2010: Nils M. Apeland
Omdømmedagen 2010: Nils M. ApelandOmdømmedagen 2010: Nils M. Apeland
Omdømmedagen 2010: Nils M. ApelandApeland
 
Omdømmedagen 2010: Peggy Brønn, BI
Omdømmedagen 2010: Peggy Brønn, BIOmdømmedagen 2010: Peggy Brønn, BI
Omdømmedagen 2010: Peggy Brønn, BIApeland
 

More from Apeland (17)

Omdømmedagen 2012: Arne Johannessen "Hvor langt skal medarbeiderne være lojal...
Omdømmedagen 2012: Arne Johannessen "Hvor langt skal medarbeiderne være lojal...Omdømmedagen 2012: Arne Johannessen "Hvor langt skal medarbeiderne være lojal...
Omdømmedagen 2012: Arne Johannessen "Hvor langt skal medarbeiderne være lojal...
 
Omdømmedagen 2012: SAS, Eivind Roald "Når omdømmet måles 1000 ganger hver dag"
Omdømmedagen 2012: SAS, Eivind Roald "Når omdømmet måles 1000 ganger hver dag"Omdømmedagen 2012: SAS, Eivind Roald "Når omdømmet måles 1000 ganger hver dag"
Omdømmedagen 2012: SAS, Eivind Roald "Når omdømmet måles 1000 ganger hver dag"
 
Omdømmedagen 2012: Resultater RepTrak Norge
Omdømmedagen 2012: Resultater RepTrak NorgeOmdømmedagen 2012: Resultater RepTrak Norge
Omdømmedagen 2012: Resultater RepTrak Norge
 
Reputation in Real Time
Reputation in Real TimeReputation in Real Time
Reputation in Real Time
 
Navigating the reputation economy
Navigating the reputation economyNavigating the reputation economy
Navigating the reputation economy
 
Vinmonopolet - Norges beste omdømme
Vinmonopolet - Norges beste omdømmeVinmonopolet - Norges beste omdømme
Vinmonopolet - Norges beste omdømme
 
Hvem har Norges beste omdømme og hvorfor?
Hvem har Norges beste omdømme og hvorfor? Hvem har Norges beste omdømme og hvorfor?
Hvem har Norges beste omdømme og hvorfor?
 
Kommunikasjon når det stormer
Kommunikasjon når det stormerKommunikasjon når det stormer
Kommunikasjon når det stormer
 
Hemmeligheten bak folkefesten
Hemmeligheten bak folkefestenHemmeligheten bak folkefesten
Hemmeligheten bak folkefesten
 
Gamle synder i ny drakt
Gamle synder i ny draktGamle synder i ny drakt
Gamle synder i ny drakt
 
Hva kan vi lære av årets omdømmemåling?
Hva kan vi lære av årets omdømmemåling?Hva kan vi lære av årets omdømmemåling?
Hva kan vi lære av årets omdømmemåling?
 
Unikt samarbeid med et unikt lag
Unikt samarbeid med et unikt lagUnikt samarbeid med et unikt lag
Unikt samarbeid med et unikt lag
 
Hvordan kan vi best forberede oss på kriser?
Hvordan kan vi best forberede oss på kriser?Hvordan kan vi best forberede oss på kriser?
Hvordan kan vi best forberede oss på kriser?
 
Omdømmedagen 2010: Tone Lien og Ingunn Rønningen Kleven, Birkebeinerrittet
Omdømmedagen 2010: Tone Lien og Ingunn Rønningen Kleven, BirkebeinerrittetOmdømmedagen 2010: Tone Lien og Ingunn Rønningen Kleven, Birkebeinerrittet
Omdømmedagen 2010: Tone Lien og Ingunn Rønningen Kleven, Birkebeinerrittet
 
Omdømmedagen 2010: Geir Olav Opheim og Nina Sundquist, Nortura
Omdømmedagen 2010: Geir Olav Opheim og Nina Sundquist, NorturaOmdømmedagen 2010: Geir Olav Opheim og Nina Sundquist, Nortura
Omdømmedagen 2010: Geir Olav Opheim og Nina Sundquist, Nortura
 
Omdømmedagen 2010: Nils M. Apeland
Omdømmedagen 2010: Nils M. ApelandOmdømmedagen 2010: Nils M. Apeland
Omdømmedagen 2010: Nils M. Apeland
 
Omdømmedagen 2010: Peggy Brønn, BI
Omdømmedagen 2010: Peggy Brønn, BIOmdømmedagen 2010: Peggy Brønn, BI
Omdømmedagen 2010: Peggy Brønn, BI
 

Omdømmedagen 2010: Ole Robert Reitan og Solfrid Flateby, Reitangruppen

  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
  • 9.
  • 10.
  • 12.