Jæren Everk har mandag 25. januar 2010 fått ny hjemmeside.
Vi håper den svarer til deres forventning og setter stor pris på tilbakemeldinger og forslag til forbedringer. Dette kan gjøres på epost til post@jev.no.
Vi har gjort noen endringer i rutinene som medfører endringer for dere som kunder. Har dere spørsmål til omleggingen vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på tlf. 51 79 95 00. I perioden 25. januar – 5. februar vil vi ha åpent fra kl. 07.30 til kl. 17.00.
Avlesingskort
Vi vil fremover ikke sende ut avlesingskort i posten. Informasjon om avlesing vil bli sendt ut som SMS og epost. Vi vil derfor be dere om å logge dere inn på deres kundeside (pålogging høyre side på nett-siden) og sjekke og eventuelt oppdatere deres kundeopplysninger slik at informasjonen kommer frem. Det er viktig at dere velger hvilke måter dere ønsker å få tilsendt påminnelsen av avlesing på (SMS eller epost).
Pålogging til min side
De som har brukt min side tidligere kan bruke de gamle PIN-kodene.
Avtalegiro / Efaktura
Alle avtaler vedrøende Atalegiro og Efaktura må inngås på nytt i nettbanken. De gamle avtalene som en hadde med Lyse AS (tidligere fakturautsteder) vil ikke være gyldige lenger.
|