En kreativ arbeidsplass for innovative og ambisiøse bedrifter

PRAKTISK BELIGGENHET PÅ FANTOFT

Umiddelbar nærhet til bybanestoppet på Fantoft. Kun 5 minutter gange fra bybanen til Fanteria i Fantoftvegen 38.
For kjørende er det gode parkeringsmuligheter på bygget, inkludert gjesteparkering som er åpen for tilreisende. 

Våre møterom

Skal du ha kundemøter, jobbintervjuer eller presentere din nye forretningsidé så kan du enkelt reservere et møterom tilpasset dine behov her.

VIP ROOM 1 - Perle

Et hyggelig og innbydende møterom med moderne fasiliteter som er tilgjengelig for våre leietakere samt andre som trenger et hyggelig og kreativt arbeidsmiljø for samhandling. Møterommet har godt med naturlig lysinnslipp og integrert AV-utstyr.

Kapasitet: 10-12 personer

VIP ROOM 2 - Bruse

Et hyggelig og innbydende møterom med moderne fasiliteter som er tilgjengelig for våre leietakere samt andre som trenger et hyggelig og kreativt arbeidsmiljø for samhandling. Møterommet har godt med naturlig lysinnslipp og integrert AV-utstyr med videooverføring.

Kapasitet: 10-12 personer

MØTEROM MICHELSEN​

Et stort og luftig møterom med moderne fasiliteter som er tilgjengelig for våre leietakere samt andre som trenger et hyggelig og kreativt arbeidsmiljø for samhandling. Møterommet har godt med naturlig lysinnslipp, white board og integrert AV-utstyr.

Kapasitet: 20-30 personer

AUDITORIET

Perfekt tilrettelagt for ditt jobbarrangement, konferanse, kick-off eller kurs. Et stort og luftig auditorium med topp moderne utstyr, fremvisningskapabiliteter, tilknyttet mingleområde og skjermet uteplass. Auditoriet har kapasitet til å holde 120 personer.

Previous
Next

Coworking

Ønsker du å være en del av et større arbeidsmiljø? På Fanteria har vi 12 coworking plasser i et moderne og nyoppusset kontorfellesskap fylt med motiverte mennesker som kan være med på å ta din virksomhet til et nytt nivå.

fasiliteter

Restaurant

På Fanteria har vi vår egen restaurant, «Fantaurant» hvor du kan nyte en deilig fersk lunsj hver dag eller bestill catering til dine møter og arrangementer.

I restauranten kan du spise lunsj og utvide ditt nettverk i et livlig fellesskap av fagpersoner fra mange forskjellige bransjer. Løs utfordringer og skap nye idéer over en god kopp kaffe.

ÅPNINGSTIDER: 11.00 – 13.00 

Spise i restauranten 

Gjester som bruker vår Fantaurant belastes etter en kostnadsbasert prisstruktur med en fast pris per lunsj. I hvilken grad gjestene må betale lunsj privat, avhenger av hva slags avtale de har med arbeidsgiver.

Generelt fungerer betalingsrutinene som følger:
Nøkkelkortet som brukes til å åpne dørene brukes til å betale for lunsjer i Fantauranten også. Innlasting og påfylling av nøkkelkort med kontanter gjøres ved bankterminalen som ligger utenfor Fantaurant-inngangen.

De som får en avtalt del av lunsjkostnaden dekket av arbeidsgiver må sørge for at nøkkelkortene er tilstrekkelig belastet til å dekke den private delen av kostnaden. Et beløp tilsvarende privatdelen vil bli trukket fra kortet ved påmelding på terminalen i Fantauranten. 

Sjekk med arbeidsgiver hvilken ordning som gjelder for deg. 

Mat og forfriskninger til møter på Fanteria kan enkelt bestilles her:

Bestill mat 

Fantauranten kan leies av leietakere for arrangementer alene eller i kombinasjon med auditoriet. For å leie Fantauranten klikk her:

Leie Fantauranten

Fleksible løsninger

Lei en skrivepult, et kontorlokale, et møterom eller et auditorium. Vi har alle ulike behov når vi ser etter det perfekte stedet å arbeide fra. Hos oss kan du velge mellom arbeidsplass måned for måned eller leie kontor over flere år.

Våre leietakere

DREVET AV ESTATE MANAGEMENT

Estate Management er en profesjonell eiendomsforvalter, som har bred erfaring med forvaltning, drift og vedlikehold av hoteller, kjøpesentre og alle typer næringsbygg. 

Vi drifter og forvalter Fanteria på en proaktiv måte til det beste for eiere og brukere. 

Kontakt oss