Etter snart 3 sesongar og utallige oppgraderingar av FRI utan særleg hell på regattabanen var det for ei tid sidan dags for å kontakte LYS-komitteen med spørsmål om dei kunne regne over LYS-tallet ein gong til for Hanse 350. Mange har stilt seg spørsmål ved LYS-tallet til denne båten og etter nøye gjennomgang av alt som finnes på internett om Hanse 350 er det altså ingen i Norge som har lykkast å komme over midten på resultatlistene med denne båten til no! Det er altså ikkje berre Bjordal som ikkje får dette til...:) Båtens moderne utsjåande kan nok sjå racy ut for mange, men faktum er at båten er ein turbåt, solid bygd og svært tung, heile 6,4 tonn og den absolutt tyngste i 35 fots klasssen.
Ser ein mot andre båtar er det også åpenbart at båten er høgt lysa. Til dømes, hadde båten likt LYS som SunFast 37, ein 2 fot større performance/cruising båt med avansert dekksutstyr ifht ein Hanse. SF37 har videre blant anna 27 cm djupare kjøl, meir kjølvekt og fortsatt er den nokre hundre kilo lettare. Ser ein på Sun Fast 35 som er meir rett å samanlikne med er denne båten 1 tonn lettare, har djupare kjøl, lik kjølvekt, relativt likt seilareal mv. Til overmål har denne båten med 1,22 som standard LYS ikkje hevda seg spesielt godt på regattabanen.
Det er derfor svært gledelig at komitten no har satt ned standardlys på båten til 1,22 (tidl. 1,24). FRI får dermed 1,20 (tidl 1,22) pga gennaker og genoa 3!